فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی راملی

    قوانین و مقررات

    فروشگاه شاپرک (فروشگاه اینترنتی راملی) با احترامی که برای مشتریان و مخاطبان خود قائل است، فعالیت اینترنتی خود را تحت عنوان «فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی راملی» در چارچوب مشخصی انجام می‌دهد و از این رو لازم می‌دانیم شما را با قوانین و مقررات خود آشنا کنیم.

    • شرایط ارسال

    فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی راملی خود را موظف می‌داند برای سهولت شما در دریافت سفارشات، روش‌های مختلفی برای ارسال سفارشات لحاظ بکند. از این رو ما سه روش ارسال پستی، ارسال با پیک و دریافت حضوری را برای شما قرار داده‌ایم.

    • ارسال پستی:

    هزینه ارسال پستی در تمام استان‌ها ۱۵.۰۰۰ تومان می‌باشد. درصورتی‌که حجم محصولات یا وزن بار زیاد باشد و هزینه‌ی ارسال پستی افزایش یابد، فروشگاه راملی هیچگونه هزینه‌ی بیشتری از شما دریافت نخواهد کرد. زمان ارسال سفارشات با پست در استان تهران ۱ روز کاری و در استان‌های دیگر ۲ الی ۳ زمان خواهد برد.

    • ارسال با پیک:

    ارسال با پیک فقط در استان تهران صورت می‌گیرد و هزینه‌ی ارسال با پیک به تمام نقاط تهران ۳۵.۰۰۰ تومان می‌باشد. زمان ارسال سفارشات با پیک توسط فروشگاه راملی وابسته به محدوده‌ی شما بین ۲ الی ۵ ساعت زمان خواهد برد.

    • ارسال با اسنپ:

    درصورتی‌که تمایل داشته باشید، فروشگاه راملی سفارشات لوازم آرایشی و بهداشتی شما را به واسطه‌ی اسنپ برای شما ارسال می‌کند. فرآیند ارسال با اسنپ بدین‌صورت است که شما آدرس خود را برای ما در واتس‌اپ (به شماره ۰۹۰۵۴۸۳۴۴۸۴) ارسال می‌کنید و ما درخواست اسنپ را به نام شما ثبت و ارسال می‌کنیم و هزینه را به‌صورت اینترنتی یا نقدی به سفیر پرداخت می‌کنید.

    • دریافت حضوری:

    اگر برای دریافت سفارش خود از فروشگاه راملی (شاپرک) عجله داشته باشید، می‌توانید به فروشگاه فیزیکی ما به آدرس زیر مراجعه و سفارش خود را دریافت کنید:تهران - مهرآباد جنوبی - خیابان ۲۰ متری شمشیری - روبه‌روی بانک ملی - فروشگاه شاپرک

    • شرایط پرداخت
    • درگاه پرداخت پی‌پینگ:

    تمامی پرداخت‌های اینترنتی از فروشگاه راملی (شاپرک) به واسطه‌ی درگاه پرداخت پی‌پینگ صورت می‌گیرد. درگاه پرداخت پی‌پینگ درگاهی مطمئن است و هرگونه تخلف مالیاتی یا حساب‌داری صورت گرفته از جانب فروشگاه راملی یا درگاه پی‌پینگ توسط شما قابل پیگیری خواهد بود.

    • کارت به کارت:

    درصورتی‌که درگاه پرداخت پی‌پینگ به هر دلیل قطع بود یا دچار تداخل و مشکل باشد، شما می‌توانید از روش کارت به کارت نیز استفاده کنید. دقت داشته باشید که بهتر است پرداخت خود را به جهت مطمئن بودن و آسوده خاطر بودن خود از طریق درگاه پرداخت پی‌پینگ انجام دهید و تنها درصورت قطع بودن درگاه روش کارت به کارت را جایگزین کنید. پس از پرداخت وجه به‌صورت کارت به کارت شما باید فیش واریزی خود را به واسطه‌ی یکی از روش‌های موجود در صفحه‌ی ارتباط با ما به کارشناسان فروشگاه راملی ارائه دهید تا در اسرع وقت سفارش شما را ثبت و پردازش کنیم.

    • پرداخت در محل:

    شما می‌توانید پس از ثبت سفارش، گزینه‌ی پرداخت در محل را انتخاب کنید تا پس از دریافت سفارش، هزینه را به پیک فروشگاه راملی پرداخت کنید.

    • قیمت‌گذاری

    در فروشگاه راملی، تمامی قیمت‌ها ثابت است. اما طبیعیست که با توجه به افزایش قیمت محصولات در بازه‌های زمانی مختلف، بعضاً قیمت‌ها در وب‌سایت افزایش یابد. همچنین دقت داشته باشید که تمامی محصولات فروشگاه راملی اصل بوده (درصورتی‌که محصولی اصل نباشد و کپی باشد، در توضیحات محصول ذکر می‌شود). درصورتی‌که تخلفی در قیمت‌گذاری مشاهده کردید می‌توانید به صفحه‌ی ارتباط با ما مراجعه کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    • اطلاع‌رسانی تخلفات و مشکلات

    درصورتی‌که در نام‌گذاری، قیمت‌گذاری، تنوع محصولات، توضیحات محصولات و... مشکل یا تخلفی مشاهده کردید می‌توانید با پشتیبانی فنی وب‌سایت ارتباط برقرار کنید و مسئله را مطرح کنید تا در اسرع وقت تیم فنی فروشگاه راملی به موضوع تخلف یا مشکل رسیدگی کند.

    • مرجوع کردن کالا

    تمامی کالاهای موجود در فروشگاه با عکس حقیقی بوده و تمامی توضیحات محصول به درستی وارد شده است. از این رو در خرید خود دقت کنید چرا که مرجوعی کالا درصورت خرابی امکان‌پذیر خواهد بود، همچنین درصورتی‌که کارشناسان محصول شما را اشتباهاً ارسال کنند شما می‌توانید با پشتیبان فنی ارتباط برقرار کنید و فاکتور خود به همراه محصول خود را به ایشان ارائه دهید و درصورت تائید فرآیند مرجوع کردن کالای شما طی ۴۸ الی ۷۲ ساعت انجام خواهد شد. دقت کنید که برای مرجوع کردن کالا با توجه به شرایط ذکر شده شما می‌بایست تا ۷ روز پس از دریافت سفارش اقدام نمایید، در غیر این صورت شما واجد شرایط مرجوع کردن کالا نخواهید بود. همچنین مجدداً به این نکته اشاره می‌کنیم که به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه‌ای وجود ندارد و تنها درصورت مغایرت کالا شما می‌توانید سفارش دریافتی را مرجوع کنید. سفارشی که پلمپ باز شده داشته باشد نیز مرجوع نخواهد شد.

    • بازگشت وجه

    درصورتی‌که سفارش دریافتی مغایرت داشته باشد و پشتیبان فنی فروشگاه راملی آن را تائید کند، شما می‌توانید سفارش خود را لغو کرده و وجه خود را دریافت کنید. شرایط بازگشت وجه و لغو سفارش به شرح زیر می‌باشد.

    • اعلام مغایرت کالا حداکثر تا ۲۴ پس از دریافت سفارش
    • دریافت تاییدیه مغایرت کالا از پشتیبان فنی وب‌سایت
    • حداقل مبلغ سفارش قابل لغو ۲۵۰.۰۰۰ تومان
    • حداکثر مبلغ سفارش قابل لغو ۵۰۰.۰۰۰ تومان
    • ارسال کالا به همراه فاکتور خرید به فروشگاه فیزیکی

    • ضمانت اصالت کالا

    در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی راملی (شاپرک) تمامی محصولات ارائه شده اصل بوده و مستقیماً از تولید کننده یا وارد کننده رسمی و اصلی دریافت می‌شود. از این رو تمامی قیمت‌ها، تاریخ انقضا و اصالت کالا توسط فروشگاه راملی (شاپرک) تضمین می‌شود.

    • کالای غیر اصل

    ما به‌پاس رعایت اصول اخلاقی و مشتری‌مداری کالاهایی که اصل نبوده را در بخش توضیحات هر محصول ذکر می‌کنیم تا شما خریدی مطمئن و لذت بخش را تجربه کنید. دقت فرمایید که کالاهای مشخص شده به عنوان غیراصل، هیچگونه مشکل از نظر کیفیت، تاریخ انقضا و مغایرت قیمت نداشته و نسخه‌ی High-Copy محصول اصلی می‌باشد که دارای مجوز وزارت بهداشت نیز می‌باشد.

    • ضمانت دریافت کالای سالم

    تمامی سفارشات پیش از ارسال به صورت دقیق و منظم بسته‌بندی شده و توسط کارشناسان به پست، پیک یا سفیران اسنپ با دقت بالا تحویل داده می‌شود، از این رو هیچگونه جای نگرانی در آسیب‌دیدگی یا گم شدن کالا وجود ندارد. فروشگاه راملی تضمین می‌کند که شما کالای خود را صحیح، سالم و بدون کمبود دریافت می‌کنید، در غیر این صورت شما می‌توانید کالای خود را طبق شرایط مرجوع کردن کالا، مرجوع کنید.

    • ضمانت تطابق کالا با تصاویر

    ما در فروشگاه راملی (شاپرک) از تمامی محصولات موجود در وب‌سایت عکاسی کرده یا از تصاویر موجود در منابع معتبر استفاده می‌کنیم. برای درک بهتر محصول و تشخیص واضح پیش از سفارش، تصویر تمامی محصولات دقیقاً همان چیزی است که سفارش می‌دهید. کارشناسان راملی موظفند هرگونه مغایرت تصویر با کالا را پیگیری کنند، از این رو درصورت مغایرت تصویر هر کالا با سفارش دریافتی شما باید فوراً این مورد را با پشتیبان فنی وب‌سایت مطرح کنید تا در اسرع وقت پیگیری و تصحیح شود.

    • اطلاع از زمان‌بندی ارسال

    اطلاع‌رسانی ارسال از طریق کانال تلگرام فروشگاه راملی صورت می‌گیرد. در مواقعی که در کانال تلگرام اطلاع‌رسانی انجام نشود یا دسترسی به تلگرام نداشته باشید، می‌توانید با پشتیبان فنی وب‌سایت راملی ارتباط برقرار کنید تا زمان دقیق دریافت کالا مطلع شوید.

    • اطلاع از فرآیند پردازش محصول

    فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی راملی (شاپرک) تمامی فرآیند سفارشات شما را در ۴ مرحله به شما از طریق پیامک و ایمیل به شما اطلاع‌رسانی می‌کند. مراحل اطلاع رسانی به شرح زیر می‌باشد:

    • در انتظار
    • درحال آماده سازی
    • ارسال شده
    • تکمیل شده

    • مغایرت اطلاعات مشتری

    ارسال تمامی سفارشات برای مشتریان فروشگاه راملی به صورت تمام و کمال به اطلاعات وارد شده توسط مشتری بستگی دارد. درصورتی‌که اطلاعات خود که شامل نام و نام خانوادگی، ایمیل، آدرس پستی، کد پستی و شماره تماس می‌شود را اشتباه وارد کرده باشید، فروشگاه راملی هیچ‌گونه مسئولیتی در این باره ندارد. به جهت دریافت به موقع کالا، اطلاعات خود و خصوصاً آدرس پستی و کد پستی را به دقت وارد کنید تا سفارشتان به آدرس دیگر ارسال نشود.